LO om mej själv

Efter en utmaning på Pysseltagen så blev det en LO om mitt namn, mitt riktiga namn denna gång =)

Papperen och den pappersklädda chipboardfågeln är ur  stora månadskitet  från skaparlusten, vilket underbart paket det var denna gång, eller det är det varje gång, men det var nått i särklass den här månaden.
Papperna var så fina så jag dekorerade inte så mycket, mer än blommorna runt fotot, och så har jag markerat konturer i bladrankan med guldlim
I- lsken
N-ojig
G-lad
R-astlös
I-novativ
D-uger

 

Kommentarer
Postat av: Carola

J**LAR vad snyggt!!! Om man nu får halvsvära lite ;).

2009-07-20 @ 18:22:35
URL: http://scrapgatan16.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie/soffan

Toppenfin Lo du har gjort, hade tänkt vara med på din utmaning men har ingen ide´just nu, skall prova på din nästa. Hoppas det går bra med er Tänker på er. Här regnar det och regnar och regnar har kommit 37mm just nu men mera är på väg ser ingen ljusning ännu

Kram

Ann-Sofie/soffan

2009-07-20 @ 20:09:25
URL: http://farmorspyssel.blogg.se/
Postat av: claudia79

Först vill jag beklaga sorgen över din svärfars hastiga bortgång! När jag läste vad som hänt blev jag påmind om att inte ta saker för givet..kramar till er båda!

Dessutom vill jag kommentera din LO som är jättefin och skön att vila ögonen på..

Härligt att få se Madeira-fotona oxå..Min pojkvän är portugis och jag har två vänner från Madeira, så jag har alltid trott att jag ska åka dit en dag - och när jag såg fotona blev jag definitivt sugen:)

Ha det gott!Kram C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0