Skapat lite av varje

Hobbyhuset har en sommarutmaning, som pågår under flera veckor, uppdelat på flera perioder, den första var att skapa efter en skiss, där fyra band, 3 knappar och handskriven text är krav.
För mej blev det ett kort till en liten kicka som fyller tre år på söndag, och jag gjorde det i en ny modell, som jag inte testat förut, den gav mersmak, kan jag säga, jag tror den kallas för z-vikning.

Framsida ihopvikt


Utvikt


Detalj


Deltävling tre var att altra något, och att visa vad man utgått ifrån





Lådan finns som skyltex hos Charlie, på scrapbox pyssel och ting.

Nu återstår att komma på hur jag ska kunna göra en LO på temat "sommar" där det inte får finnas blommor med, var


Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilken underbar låda.... Hoppas ni haft en härlig midsommar.

2009-06-20 @ 12:54:45
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Linda

Men åh vilken söt låda!! Jättegullig verkligen!

2009-07-07 @ 22:47:03
URL: http://joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0