Åter i bloggvärlden

Nu äntligen har vi fått internet på vår nya adress, efter sju sorger och åtta bedrövelser, och en rejäl portion ilska "morr".

Jag har mycket att berätta nu, men det får bli vid ett senare tillfälle, nu ska jag bara visa ett kort som jag gjorde till en vän till oss, som snart går i pension, och jag tycker själv att jag fick ihop det riktigt bra "ler"

Grundtanken när jag gjorde det, var den här  klyschan att som pensionär så finns det tid att mata änderna i dammen, vilket jag inte tror att denne aktive och levnadsglade herre kommer att göra, han har vidare vyer än så, men retas lite kan man ju göra.





Gör jag ett sånt här kort med så mycket detaljer på, så tar jag 85 kr, för det är några timmars jobb, dom vanliga i
15 x 15 tar jag 45 kr för, 10 x 15 kostar 35 kr.

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jättesnyggt Ingrid, så skryt på du!!!!

2009-03-26 @ 09:33:27
URL: http://jozebelle.se
Postat av: moma

Jättefint kort!

2009-03-27 @ 07:20:24
URL: http://monma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0