Himmel vad det är kul med inredning

Här är min hett eftertraktade smycketavla, av en gammal tavelram som jag målat med guldfärg, och så har jag häftat fast en bit kycklingnät, och bakom har jag en skiva som jag klätt med ett halvt genomskinligt guldfärgat tyg.

Den sitter på väggen i sovrummet, och det ska komma upp lite foton och sånt i guldramar också, plus att jag har sett en väggljusstake i Jotex, som jag vill skicka efter, och sen spraya med guldfärg.
Det är guldiga lister på dörrarna i vår garderobsvägg, och så i och med att vi har bruna väggar, så har jag fått för mej att inreda med lite orientaliskt stuk, skickade efter två rottingkorgar från Ellos, som vi har dels som förvaring, och så har vi varsin att lägga sängöverkast och kläder på, istället för stolar.

Så småningom ska jag byta ut gardinstängerna också, för dom har sett bättre dagar, men dom duger tills vidare.


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Kanonfin! En sådan skulle min mamma ha, eller kanske tre:)

2009-05-11 @ 09:30:30
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Lily/Marie

Men vilken snygg och smart lösning! Jätteläcker - får kanske också göra något åt min hög med smycken...

2009-06-11 @ 18:52:52
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0