Enkel och lite dekorerad scrap för att vara mej

Allt om Scrap så var det ett gäng som drog igång några utmaningar , för att väcka ideer till scrapalster under julledigheten.
Nog blev jag inspirerad, men inte katten kom jag igång att göra nåt för det, jag har scrappat allt möjligt annat istället, men idag så gjorde jag en LO till utmaningen som druvan har, att scrappa i färgerna dovt blått, gammalrosa och grönt.
Det blev en LO till mitt album om Madeiraresan jag gjorde förra året, jag har övervunnit min rädsla för att vara ute på havet, så pass mycket, så jag till och med kravlat ut och sitter på en madrass, som ligger på ett grovt när som är spänt mellan pontonerna på katamaranen som åkte i.



Helt fri från blommor och blader, jag har gnuggat på vita rub-ons, som ska symbolisera vågskum, eftersom det blåste rätt friskt.
Sen är det lite bling i det vita, och rivna hjärtan ur ett papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0