Parisweekend del två

Nu har jag knåpat ihop två kort också, till utmaningar hos Mollys scrapbooking
Här är inspirationen triumphbågen.
Så väldigt franskt är ju inte mitt kort, men det jag har tänkt med mitt är ramen av text, i den embossade tomtestämpeln.



Det andra kortet är en scraplift efter ett kort som CATH har gjort

Jag har här gjort ett litet kort, 7 x 5 cm, lämpligt att hänga i en blombukett.



Om jag inte räknat väldigt fel, så är jag, med dom här uppe i 66 av 100 alster, utan påfyllning av mönstrat papper, dekorationer, band m.m.
75 % gjort, det är bara början, jag ska nog ge mej själv flera såna här utmaningar, för att minska matrialförrådet, så kanske det blir lättare att hålla ordning bland pyselprylarna =)

Kommentarer
Postat av: Lilo

Såååå fina!!! =) Jag vill också börja med julkorten nu! Gillar din nedersta tomte!

2010-10-17 @ 21:58:02
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0