Efter en helg med 50-årsfest på slottet

Det är tisdag, jag är genomförkyld, men jag har härliga minnen från helgen som var.
Vi var inbjudna till 50-årsfirande, vännen Morgan ramlade in i 50-taggarnas skara den 3/9, men festen var i lördags.
På inbjudan stod det att vi skulle samlas nere i hamnen, sen visste vi inte mera, där blev vi hämtade med buss, för att sen åka till Häringe slott, där vi välkomnades med champagne, för att sen äta en god buffemiddag, med en massa godsaker på, för att sen få lite tid att titta oss omkring, och ta lite luft.
Sen väntade kaffe och tårta innan det blev paketöppning.
Fram mot kvällen tog bussen oss tillbaka till Nynäshamn, trötta och nöjda efter en härlig dag, i trevligt sällskap.

Jag hade gjort ett kort till honom, där jag tog fasta på hans naturintresse, men här är han ute på en svampplockartur, så älgen behöver inte se så ängslig ut =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0