Fritidssyssla i kolonin

Söndagen gick i lugnets tecken, tog det lugnt ett bra tag, innan jag krälade ur sängen för att baka scones, som vi sen avnjöt till frukost, det blev långsittning vid frukosten, eftersom Tommy och Malin var hemma över helgen, dom var bjudna på dop på lördagen, som sen visade sej vara ett bröllop också, så det blev lite prat runt det,  dom visade lite foton på det vackra brudparet, och deras söta dotter.
Ungdomarna fixade lunch, så den var klar innan dom åkte till Nynäs för att hämta Tommys pappa, för han skulle äta lunch hos oss, och umgås en stund, innan Tommy och Malin vände åter till Örebro.
När dom hade åkt, så packade vi in oss i bilen, och åkte till kolonin, för att ha en lugn och slapp eftermiddag o kväll, vi gjorde inte många knop, inte i nyttoväg iallafall, jag lyssnade på talbok och scrappade, och det blev en LO och tre julkort.

Med dom här så har jag gjort 22 av mina hundra alster innan shopping av nytt scrapmatrial, läs mer om det HÄR

En LO med foton som kära kompisen Jozzebelle tog på mej, när vi lånade hus hos Charlie, i hennes butik i Västerhaninge, i oktober förra året, vi var ut och köpte lunchmat, och då fick jag ett tokryck, och började lattja bland dom torra löven =)




Nr 14


nr 15


Nr 16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0