Några julkort till så i år behöver jag nog inte stressa fram i december

Här är tre julkort till, så nu har jag gjort 27, alltså drygt 25 % av min utmaning, 100 innan jag får handla nytt scrapmatrial, det här är en utmaning som jag ska ge mej själv, nån gång emellanåt, för det är välbehövligt, jag har ju ett antal scrappapper att använda upp, det är som med tyger, när jag syr, jag hittar alltid nya tyger, som är mycket finare än dom jag redan har hemma =)

Julkort nr 17


Julkort nr 18


Julkort nr 19



Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Vilka söta julkort! Och vilken ursöt tomte på sparken! Var kommer han ifrån?

2010-09-13 @ 05:45:20
URL: http://designannique.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0