Scrappat igen

Här är två LOs till CCn på Allt om scrap, den första är till denna utmaningen.
Jag har tittat och inspirerats av titeln, på den LO som heter "not always happy face".

Texten är "Inte alltid så nöjd, men här kände jag mej väldigt nöjd med hur jag såg ut, ny blus, nya örhängen, sminkad och glittrande hårspray. Jag kände mej faktiskt väldigt snygg"
 

Den andra utmaningen, där ska man göra en LO och använda en motivstämpel på den HÄR kan du läsa mer om utmanningen på forumet.

Jag ville förstärka känslan av att jag sjunger den här för Anders, med dom två fotona, jag står och sjunger på fotot, men inte precis den här texten, jag tror det var allsång.





Artist: BjöRn Skifs
Song: Håll mitt hjärta
Album:

[B u y " " CD]

Håll mitt hjärta Håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar
och vill mig väl
Håll mitt hjärta Håll min själ

Som jag väntat alla år
Du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel
Ta mitt hjärta
Ta min själ

Håll mit hjärta Håll min själ
Låt mig bara stanna här
Så allt jag ber dig allt jag begär
Håll mitt hjärta Håll min själ
Håll min själ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0