Dop kort och doptavlor

I helgen som var hade jag gärna velat vara uppe i Jämtland, närmare bestämt i Myrviken, för att vara med på goa vänners bröllop och tvillingdop.
Nu hade jag inte möjligheten att vara det, men jag var med dom i tankarna, iallafall, plus att jag hade skickat upp dop och bröllopspresenter.

Bröllopspresenten får inte brudparet förän på sin ettårsdag, eftersom det är en ask med, förhoppningsvis många skrivna lappar med olika saker, som dom som var med fick lägga i, och dom får dom läsa om ett år =)

Dom små tvillingpojkar som döptes, fick varsin tavla och kort som jag gjort, garanterat säkert att dom inte fick dubletter av dom presenterna!!








Kommentarer
Postat av: Ann-Marie aka Jozebelle

Underbara tavlor som de ska få!!!!! Eller fått?!

2011-07-25 @ 19:14:52
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0