Dekoration i köket

Vi har en fönsterluft hängande på en vägg i matrummet, som jag tagit vara på från mitt föräldrahem, och så har vi skrapat, målar och fixat iordning den för att ha som dekoration.
Jag har inte riktigt vetat vad jag ska ha i den, tanken var att jag ska två krokar i överkanten på varje ruta, för att i dom kunna hänga små tavlor och sånt, och lätt kunna byta ut, utan att göra nya hål i väggen.

Jag har inte kommit så långt, men kom på att det är ju en ypperlig ide, att ställa dit LOs som jag gjort, och som kan vara trevligt att njuta av, utan att behöva ta fram nåt album, och det är lätt att kunna byta efter vilket humör eller säsong det är =)

Nu är det kärlekstema, vi ska fira Anders på lördag, för han fyller 50 till veckan, och då tycker jag att det kan vara lämpligt med en LO från vårat bröllop, en från Anders 40-årsfest och en från min 50-årsfest.
På alla tre är det sångtexter som jag scrappat, och som har stämt in i sammanhanget.


Kommentarer
Postat av: Carola

Åh så fiffigt och väldigt snyggt :D

2011-03-16 @ 17:08:47
URL: http://scrapgatan16.blogspot.com
Postat av: Karin/essmo

men så fiffigt å snyggt! så får alla njuta av dina fina alster =)

2011-03-16 @ 18:25:19
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0