Mars månads början

Då är det väl lagom att visa några nya julkort.....eller!!!!

Vi scrappare är ju ett konstigt släkte, och en del av er har väl redan läst om att jag är med i en utmaning, där man ska göra ett julkort i veckan, hela året, för att inte behöva stressa när det närmar sej jul.
Det var extra bra att jag hoppade på den här utmaningen, eftersom jg fick beställning på fem julkort, i mitten på januari =)
Det var en kund i garnbutiken, som hade köpt av mej före jul, och hennes syster blev så förtjust i kortet hon hade fått, så hon ville köpa fem stycken.

Här är julkorten för

Vecka 7


Vecka 8


Vecka 9


På vecka 8:as kort, har jag dessutom lyckats med når som jag har bestämt att jag ska göra under året, använda sånt som har legat oanvänt länge!!
Här är det snöstjärnorna som jag fick för nåt år sedan, men som inte kommit till användning.
Det är ju skrämmande, när jag rotar bland mina scrapsaker, och hittar sånt som jaginte ens visste att jag hade, dags att rota runt lite oftare =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så fina! Ja, vi scrappare är verkligen ett konstigt släkte! :)



Kram

2011-03-02 @ 19:55:08
URL: http://www.colorfullife.se
Postat av: Cath.

Jul kan man gott ha lite av under hela året tycker jag! Så fin ajulkort, jag ska göra mina restjulkort imorgon tänkte jag. Ligger efter med 5 stycken så de får nog bli ganska så enkla!

Kramar!

2011-03-03 @ 17:49:44
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0