Nu är det snart dags!

Idag, kl 9 ska vårna stuga värderas!
När mailet kom, så jag läste det, svart på vitt, då kände jag en liten tung klump i magen, det ska jag erkänna, det blev så påtagligt, när jag såg det skrivet!
Nåja, vi vill verkligen sälja vår kolonistuga nu, så det är bara stundvis som det känns så här, till största delen känns det skönt, att veta, att snart är det gjort, och vi har bara huset och trädgården hemma att ta hand om.
 
själv så ska jag iväg och jobba idag igen, vet inte om jag känner mej så utvilad direkt, efter fyra dagar ledigt, men, det är bara att gilla läget, och det gör jag, när jag väl kommer dit, det är ett skönt gäng jag har hamnat i, mycket humor och skratt, det gillar jag.
 
Här är en gammal bild på vår stuga, innan det var färdigtbyggt på utsidan, när vi byggde ut verandan.
Ska se till att ta ett foto på den så att vi har kvar från nutid också.
 
Lyckas inte ladda upp nån bild nu, så jag får göra ett nytt försök i eftermiddag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0