Snacka om att jag varit slö =P

Idag har jag varit slöare än slö, om jag är det, med en ljudbok i örona och ett handarbete eller liknande igång då tycker jag att det är en okej slöhet, men att sitta och glo in i datorn, timme ut och timme in, bara för att jag inte kommer mej för att gå därifrån, DET är INTE okej!
 
Nåja, lyckades släpa mej ut på baksidan, så jag har suttit ute och lyssnat på ljusbok lite idag iallafall, såpass att jag lyckades göra färdig en kudde av mormorsrutor, som jag påbörjade på semestern.
 
Nu ska jag krypa in under täcket, och hoppas på att få en natt med bra sömn, det var helt okej i natt som var, så, ja tack, en till sån så är jag nöjd!
 
Godnatt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ejris

tjohoo... kanon fin kudde. hemtrevlighetten med morsmors rutor slår allt=)) länkade till din blogg =)

2012-08-12 @ 14:33:02
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0