Allt om scraps forum

Det är det forum jag varit mest aktiv, varför det blivit så, vet jag inte, det bara "hampade sej" så!
Det har väl varit lite låg aktivitet där sista tiden, många av oss har ju blivit med Face book, ¨å det kan ju vara en förklaring, sen är det väl, förhoppningsvis så, att vi alla har ett liv utanför internet också!
 
Nu är det iallafall en som länge varit därifrån, som nu kommit tillbaka, och då drog igång en utmaning, där ordet "lycka" ska vara inspirationen, HÄR är en länk till forumet/utmaningen.
 
 
Eftersom jag fortfarande inte landat (ha ha, nu var jag rolig) efter att jag träffade Tomas Di Leva, så var det ju naturligtvis det första jag tänkte på, när jag läste hennes utmaning =)
 
Lycka är...att få träffa min idol
 
 
OBS. Jag har skickat en fråga till dom som har hand om blogg.se om varför bilderna kapas i höger kant, men inte fått nåt svar, så därför blir det lite avkapat, i ordets rätta bemärkelse.
Ber om ursäkt för det, vet inte hur jag ska få bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0