JAg har scrappat en LO

Det är ju två veckor jag har varit borta, utan mina scrapsaker, så när det drogs igång en skissutmaning, på Face book, så var jag inte nödbedd!
 
Då så! Klockan är slagen, och här har ni skissen ni ska skapa efter! Ni får vända och vrida på den, lägga till och dra ifrån, men det ska synas att skissen är utgångspunkt! Du kan skapa ett kort, layout, digi, art journaling eller kanske en canvas-tavla? Varsågoda, och lycka till!!
 
Den här fina skissen är gjord av Ulrika, HÄR är en länk till hennes skissblogg, där du kan hitta flera fina skisser.
 
Givetvis blev det ju en LO med foton från att jag lyssnade på, och fick träffa Tomas Di Leva
 
 
Hmm, undrar varför jag ser hela fotot här, när jag skriver och lägger upp bilden, men inte när jag tittar i bloggen!
Mysko!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0