Jippi, jag kunde

jag lyckades, jag är glad som ett barn på julafton, det här har jag längtat länge efter, att kunna ha nånstans att visa mina alster, äntligen har jag en blogg, och jag kan läga upp bilder här SJÄLV  "krigsdans" "glädje".
Jag har lärt mej en hel del bara under sista veckan, lite om bildredigering, fick hjälp att skapa blogg, men har sen gjort ändringar i den, skicka med filer till mail, ladda upp bilder  och lite till, en helt ny värld öppnar sej.

Jaha, va är det med det då? Tänker nog många, men för mej som är helt bakom flötet när det gäller datorer, så är det ETT JÄTTEKLIV till oberoende.

Jag svävar oh oh, jag svävar tralalala...

.Kram på er alla  elsamaja



Kommentarer
Postat av: Snigelmamman

Jag förstår precis hur du känner det! Jag ansermig själv vara en teknisk idiot, men jag har själv fixat min blogg med lite hjälp av min dotter, men i stort sätt själv. Det är en underbar känsla att kunna själv!!!
Trevlig valborg!!

2007-04-28 @ 19:26:43
URL: http://snigelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0