Långfredag

Har varit en lugn dag, hde påskfrukost här, innan Lillemor åkte tillbaka till Linköping, Tommy kom hit mellan tvättmaskiner och torktumlare, trött som en gnu sen han jobbat extra igårkväll, när det var brandövning på värmeverket, men nu har han ju långledigt, och utan beredskap, så ska han väl förhoppningsvis bli lite piggare.

Själv kröp jag in under täcket igen vid 10, låg och läste en stund, sen väckte Anders mej vi halv 4, och undrade om jag skulle sova bort hela dan, hade säkert kunnat det, är sååå fruktansvärt trött nu, mer än vanligt.
Skönt var det iallafall, men jag kommer inte att ha någrasomhelst problem att somna ikväll ändå, jag behöver nån sån här dag ibland, för att fungera.

God natt på er alla

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Gonatt!

2007-04-06 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0