Myshörna

En dag till med lite grejande innan jul, försöker att göra lite varje dag, så blir det inte så betungande, och det vi inte hinner struntar vi i, vi har en rätt avslappnad inställning till julstök. Visst finns det saker jag vi inte vill avstå ifrån, t.ex. bakar jag alltid många sorters kakor till jul, några standardsorter, som struvor och rullrån, annars kan det variera från år till år.
Idag har jag storstädat badrummet, och julpyntat där inne, det brukar jag inte göra, men jag fick för mej, att i år ska jag göra lite julmys där, så nu kan jag sätta mej med med ett fotbad, tända ljus och bläddra i en scraptidning och bara mysa.
När jag hade putsat fönstret där, så satte vi på sån här frostad plastfilm på insidan rutan, så kan vi ha persiennen öppen för jämnan där, att vi inte tänkt på det förut, nu behöver jag aldrig irritera mej på, att den inte är uppdragen dagtid.

image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0