Nostalgi

Till min enorma glädje kommer ett av mina favoritprogram på TV i kväll,
Semlons gröna dalar
Jag har alltid gillat Povel Ramel, och det här var en programserie som gick på 80-talet, som innehöll både roliga texter och sketcher, och jag har, i flera år, önskat att det skulle komma repris, och ikväll är det dags, så nu är videon laddad så jag ska spela in, så jag har det kvar.

Här är dom låtar som finns med där

Povel Ramel / semlons gröna dalar

add review
(1)
Semlon Pytting och hans familj 1 
favorite1
(2)
Pontussas aria 
favorite1
(3)
Hyllning till Tillbrekt 
favorite1
(4)
Kom, kom, kom till Tant Raffa 
favorite1
(5)
Den strömlinjeformade Rödluvan 
favorite1
(6)
Ut i skogen ska vi gå 
favorite1
(7)
Hopp i topp, På erotikens ocean 
favorite1
(8)
Våran säng 
favorite1
(9)
En gemensam kanal 
favorite1
(10)
Kortspelet 
favorite1
(11)
Upp i smöret 
favorite2
(12)
Eggs Benedict-dikt 
favorite1
(13)
Det bästa och det sämsta 
favorite1
(14)
I dom ajabajande fingrarnas land 
favorite1
(15)
Nå ska vi holde din kropp igang 
favorite1
(16)
Orvars sång 
favorite1
(17)
Squash først og elske si´n 
favorite1
(18)
En hopplös kombination 
favorite2
(19)
På råkostdiskotek 
favorite1
(20)
Killarna som gjorde henne fet 
favorite2
(21)
Semlon pytting och hans familj 2 
favorite1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0