Jag är så nöjd med helgen

I fredags var jag ju på Symässan, där dom numera även säljer scrapsaker, myyyycket saker, det blev en hel del handlat, men jag har faktiskt börjat scrappa så ofta, så det går åt en del också...host...harkel..."genomskinlig ursäkt"

Första gången det fanns scrapbutiker på mässan, gick jag och Irene förbi dom montrarna, och undrade bara "vad ska man göra med det där...hmmmm", då var det bara tyg och garn vi såg, men nu så går vi förbi alla tygförsäljare, istället, och snurrar bara runt scrapmontrarna, snacka om kovändning. Nu hade vi en till tjej med oss, som fastnat i scrapträsket, riktigt allvarligt, och det har gått fort..uj,uj,uj...så det kan bli.
Det blev många varv i dom nämnda montrarna, det såg jag, när jag packade upp vad jag handlat, och jag hade flera visitkort från samma..."vissel".

Det var så kul att träffa forumkompisar där också, men det var då bara tur, att jag såg nån alls, för det var mycket folk, så det var svårt att känna igen nån, när man bara sett er på bild, men jag är såååå glad åt er jag träffade, iallafall, nu har jag en röst till era inlägg också, jätteroligt, jag ser fram emot att få träffa er flera gånger, och även er som jag missade.
Kvällen tillbringade jag framför TVn, innan jag slocknade, som en klubbad gris.

Igår sov jag länge, var ner på stan en sväng, skar till sista bitarna, och broderade namn och födelsedata på det spjälsängslapptäcke som jag började på häromdan, scrappade en LO till scraputmaningen sen blev det TV-tittande på kvällen,

Idag har jag varit riktigt aktiv:
Städdag i bostadsområdet, den gjorde vi undan fort.
I kolonin för sista höstgrävningen, och sista lökarna i backen.
Hem för lunch, värmde sånt vi hade från igår
Fortsatte med det lilla lapptäcket, och gjorde det klart, blev sååå nöjd, jag ska fota det så ni får se.
Fotade en radda broderimönster som jag sen har lagt upp på Tradera
Lämnat besked till några som vunnit tidigare auktioner på Tradera
Strukit skjortor

Middan ikväll blev Pizza, det smakade väldigt bra, efter dagens grejande.

Nu ska jag gå ut och vrida ur Yelly och sen ska jag knyta mej

God natt

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Här har det hänt en massa sedan sist. Jag hoppas du hade en kanon dag på symässan och att vi får se det där lapptäcket.

2007-11-05 @ 07:50:49
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0