Ljuvliga Jämtland

Har suttit och redigerat och skickat beställning på ett antal foton idag, bl.a. på dom jag lägger upp här, som jag knäppte när vi var uppe i Hammerdal, jag tycker dom är sååå fina, det syns verkligen hur gnistrande vit snön var den dan.
Våra vänner bor, inte så långt ifrån där det här är taget, som har inte sjöutsikt, men det är fin utsikt från deras hus ändå, eftersom det ligger så högt.

Jag har fortfarande inte kommit till skott, och berättat om Ankis 50-årsskiva, som  vi var på, när vi var där, men det kommer.

Vattentornet

image153

En bit av Hammerdalssjön med kyrkan, tyvärr suddigt, men jag tycker att det är rätt mysigt foto ändå.

image154

Vi hade underbara dagar där, och jag vill gärna åka upp igen, ganska snart, jag längtar efter dom alla där uppe, hela familjen, dom står oss så otroligt nära.
Bara som en sån sak, att vid festen placerades vi vid honnörsbordet, tillsammans med släkten, det säger rätt mycket om hur nära vi är dom, Anki och Ejvin är som dom skulle vara ens syskon.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för din rara kommentar på min blogg.
Jag kände mig lite nedslagen igår och på kvällen mådde jag riktigt risigt.
Nu är jag på benen igen och idag ska jag bara göra roliga saker.
Har aldrig varit i Hammerdal trots att jag har en syster som bor där....vi har så väldigt lite kontakt.
Mer olika systrar finns nog inte.....ingen som ser oss tror att vi är släkt ens och vi täker så olika man någonsin kan.
Vi är bara halvsyskon men har växt upp tillsammans...har samma mamma.
Roligt nog så fick jag kontakt med en syster
som jag har på pappas sida för 10 år sen och vi är inte bara lika i utseendet utan oxå i vårt sätt att tänka....konstigt det där med gener.=)
Ha en mysig dag vännen!
Kram

2007-11-28 @ 08:58:02
URL: http://www.vildaella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0