Lördag kväll

Man borde faktiskt sova, när natten faller på
där ute lyser stjärnorna, högt uppe i det blå
Det är så tyst och stilla
sömn vore inte illa
jag borde faktiskt sova
jag borde göra så
Jag tror jag går och lägger mej
jag bör nog göra så........


Här sitter jag och glor, som jag inte ska göra, den här tiden...fy på mej...
Även om vi har en timme extra så skulle det ju vara lysande, att pallra sej i säng, men som  tur är, så har jag ju inte småbarn, som vaknar samma tid, som dom är van vid, oavsett vad klockan står på för klockslag, och vår pälsboll, är som tur en mattehund, lika trött av sej, som jag är...puh

Igårkväll och idag har jag gjort två LOs, till två utmaningar, som har deadline imorgonkväll "vågen", jag är färdig ett drygt dygn innan, skönt, och jag är riktigt nöjd med dom också, det känns också skönt, och att våga säga det, jag har lyckats peta bort Jante en bit på väg, ner från mina axlar, han har inte där att göra alls, tycker jag, men han kommer längre och längre ner, snart blir det problem att hålla sej fast.

Nu ska jag knyta ihop benhögen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0