Trött, trött trött.....gäsp...

Har fortfarande inte hämtat mej, efter helgens resa, jag blir sååååå irriterad, även om jag vet, att jag funkar så, och dessutom, fast jag är trött, så får jag dessutom sömnstörningar, såna här gånger, trots att jag borde sova som en liten gris "nöff".

Nåväl, veckan har ändå varit bra, men väääldigt slö.

Har sytt på det stora lapptäcket, börjar att se hur det ska kunna bli, i slutänden.
Jag har scrappat, håller på med en LO som jag ska skicka in till Kickis scrap och gott, till en gäst-DT-tävling, och har lite ideer om några andra LOs, plus att jag faktiskt ska sy ett lapptäcke till en spjälsäng, som vi ska ha med när vi åker till Jämtland.....hjälp...jag har börjat att soppa till det, för mej....som vanligt.

Nähä, lugn och fin, nu ska jag börja med att äta lunch, sen ska jag sy,


En höstvy över svandammen i Nynäshamn
image123

Kommentarer
Postat av: evans

Vilket fint kort!

2007-10-27 @ 21:29:17
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Lilo

VACKERT!!! Där skulle jag gärna strosa runt!!! Otroligt fint fångat!

2007-10-27 @ 21:44:29
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0