Månadens hemliga vän

När jag kom hem från Linköping igår, så hade jag ett roligt brev, från Månadens hemliga vän på Allt om scraps forum.
Ett jättefint kort med lite tröstande ord, ett ark med Thickersbokstäver, hjärtebrads, massor av utstansade löv och en fröpåse med fröer till sommarflox.
Det gjorde mej jätteglad, och det kommer absolut att komma till användning, alltihop, jag ska sätta igång med förodling av grönsaker och blommor när som helst, så då kommer dom här fröna också att hamna i jorden, det är en sort som jag inte testat förut, så det ska bli kul.

image291

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh vad härligt med paket! :-D

2008-04-06 @ 16:18:38
URL: http://www.yvonnescrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0