Att välja soffa....

...är inte det lättaste, nu är det väl ett bra tag, innan vi ska köpa en ny, men vi har börjat att titta lite smått, efter vad som finns, så i måndags när jag var till IKEA, så kollade jag, och provsatt ett antal, det värsta är att dom flesta är så djupa, och har så lågt ryggstöd, så jag upplever inte att det går att sitta i dom, man halvligger, i en konstig bakåtlytande obekväm ställning...pest...
Men en soffa föll jag för, som var skön att sitta i, men det återstår ju att Anders måste göra ett sätta-sej-och-ta-sej-ur-helskinnad-test innan det går att säga nåt säkert om den, men rent utseendemässigt är han inne på den också, så vi har iallafall kommit ett steg längre, sen får vi se vad det blir av det.

Svartvit blommig klädsel, men vi ska ha bäddbar hörnsoffa, om det blir den här.

Kommentarer
Postat av: LenaS

Åh vi har Ektorpsofforna och hela familjen älskar dem, sköna att både sitta och ligga i ;o)

Kramis/LenaS

2008-08-28 @ 07:16:00
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Alexandra-lindgren

vi har en exkt sådan där soffa. med den klädseln, den är skitsnygg :)

2008-08-29 @ 10:24:33
URL: http://www.alexandras-scrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0