Det här med att vara kreativ under detta år

Jag antog ju Karins utmaning om att vara kreativ, se detta inlägg HÄR men jag glömmer ju att skriva vad jag gör "Gahhh"

Jag har nog gjort något nästan varje dag, sen jag la upp utmaningen  i min blogg, men nu kommer jag ju inte ihåg allt.

Jag fick hem stämplar, från hÄnglarna och Penny black clearstamps, med dessa söta kottar med hjärtan, i olika skepnader, så jag har ju monterat, stämplat och målat lite sånt.
I fredags gjorde jag två LOs iallafall, och igår blev det en, totalt har jag gjort 20 stycken hittills i år, tack vare CCn, som gjorde att jag har fått lite snurr på skapandet.
Sen har jag ju strumpstickning på gång, det är roligt, och jag har börjat virka en duk som ska lämnas till Röda Korset sen, och det är väldigt roligt, det var  länge sedan jag gjorde nåt sånt.

Och idag har vi båda varit väldigt kreativa, vi har monterat en ny datamöbel, men lite är kvar, för det fattas 6 specialskruvar "morrrrr", och ändå är det inte IKEA, utan MIO vi köpt den på.
Nåväl, den är iallafall på gång, och det ska bli sååå skönt att (helst) såga upp den andra i småbitar och få dumpa den på sopstationen, det bordet är såååå stoooort, och fult, och...och...jag allting som gör att vi inte vill ha det kvar.

Sen har vi en ny TV-bänk som också ska monteras, och efter lite vridande och vändande på andra saker i vårt sovrum, kommer det att bli luftigare, och så har jag en ide om att jag vill måla väggarna också, så kommer det att bli ändå bättre.
Vi har ett stort sovrum, eftersom vi har det som är tänkt som vardagsrum, att sova i, men det har varit väldigt dåligt utnyttjat, och ihopslängt med möbler lite hur som helst, ända sen vi fick göra en hastig rockad, i samband med att Anders fick stroken, och det är drygt 5 år sedan, så det är hög tid att ta tag i det, och göra något åt situationen.

Ha en bra söndagkväll, mina vänner, nu ska jag koka kaffe, och slå mej ner framför TVn.

Kommentarer
Postat av: Mette

Oj, vad mycket du har på gång! Du är ju verkligen kreativ! :)
Tack snälla du för gulliga kommentarer inne hos mig!
Det är bara att lifta på! Hojta gärna till när du har gjort det så att jag får se hur din layout blev! :)

Kram
Mette

2008-02-03 @ 22:49:39
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0