Födelsedagar

Igår firade vi Tommy, hans tjej Malin och Tommys pappas födelsedagar här, Tommy och hans pappa fyllde år den 19:e och Malin den 21:a.
Det hade fattats bara att Malin också hade varit född på samma dag, vi har ju rätt hopkört med födelsedagar i övrigt i familjen, så jag hade ju inte varit förvånad, men det är ju väldigt nära ändå, men dom är inte födda samma år.

Vi åt middag här och sen blev det tårta till efterrätt.

En trevlig kväll, med mycket prat och skratt, även om jag må säga att det var liiiite taskig timing, med tanke på att jag arbetstränat i veckan, och var totalt slutkörd, men middagen lagade Anders och Tord, så den behövde jag inte bry mej nåt i, jätteskönt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Hoppas det känns lite bättre nu ändå...

Vilken härlig duk!!!!

2008-02-23 @ 14:03:13
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Luna

Kikar in och önskar en fortsatt trevlig helg. Hur gick det på den där utredningen egentligen? Skulle va trevligt att läsa lite vad ni gjorde, om det var givande o så. Ha det!

2008-02-23 @ 15:21:14
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0