Måndag

Ska snart iväg för att  påbörja andra veckans arbetsträning, det känns givetvis bättre än förra måndagen, då var det skitläskigt.

I fredags gick jag i spinn, och kunde inte sova när jag kom hem, och inte när jag la mej på kvällen heller, klockan var över två på natten, och sen vaknade jag vid åtta, och kom inte till ro på hela dagen, typiskt stressreaktion hos mej, det känns som jag vibrerar hela jag, fast inuti.
Lördagkväll somnade jag väl vid 11, men fick upp flera gånger för krypningar och värk i kroppen, men efter två vet jag inte att jag var upp, sen sov jag till 10.
Efter frukost och repris på lets dance, så slocknade jag igen, sov mellan två och sex, middag, lite TV, lite scrappande sen sov jag igen vid 11, till kvart över 7 nu på morgonen.

Jag lyckades klämma in två tvättmaskiner igår, mellan allt sovande, annars har helgen gått som i en dimma.

Kram på er  och ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: babbalalla

Hoppas att det går bra för dig idag, håller tummarna att du ska ha ork kvar efter dagens pass... Va fina kort och vilken läcker lappduk du gjort! :) Ha en bra vecka och ta hand om dig!

2008-02-25 @ 12:30:02
URL: http://babbalalla.blogg.se
Postat av: Lisbet

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ?min bloggrunda sida? vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

LYCKA TILL

Ha en skön måndag.

2008-02-25 @ 13:58:38
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0