A bad day.....

Den här dagen kommer jag inte att lägga till handlingarna som en av dom bästa, men "so what"...jag vet att jag har såna här, det är bara att leva med dom.
Tröttheten har varit nära att ta kål på mej ett tag, och idag har jag sovit stor del av dagen, när vi åt frukost/lunch, så sa jag att tänk om mina stämplar från hÄnglar kunde komma idag, så blev det lite roligare, dom kom inte, men däremot min vinst från Katscrap, som jag fick efter Cybercropen hos AlltOmScrap, plus tre Pro-markerpennor som jag köpt av en kompis på AlltOmScrap, så det blev genast lite roligare.
Sen blev det en fika med en kompis ikväll också, det var bra, för då kom jag ut en sväng, iallafall, och när jag kom hem, tog jag ett steg till, mot att flytta upp och göra scraphörna, i Tords gamla rum, så det känns bättre nu än i morse, skönt.

image220

Kommentarer
Postat av: lisbet

Ta det lugnt när du har sådana dagar och som du säger accepetera dem - att de finns. Du vet att du kommer igen.

2008-01-30 @ 07:03:16
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Puman78

Ja, det är väl så. Vissa dagar är bättre än andra.
Men vad skönt att du hittade några ljusglimtar.

2008-01-30 @ 09:04:18
URL: http://hmyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0