Åhh vad jag är trött på att vara trött

Säng säng säng
säng säng säng
sova sova säng etc

Jag är så gudsförbannat trött så jag smäller av.

Måndag:
Jag var inne i stan  med två scrapvänner, vi pysslade hela dan,
på Skapa hobby, vi rände inte omkring  stan.
Halvdöd när jag kommer hem.

Tisdag:
Vaknar kl 8
Äter frukost
Somnar om
Vaknar halv 12
Kroppen är som jag skulle vara överkörd av tåget
Huvudet är i en bommullstuss, och tinitusen skriker i mina öron
Eftermiddagen går segt, blir lite tvättat
Jag är ensam hemma, skönt
Läser
Skulle kunna lagt mej 8 igen

Onsdag:
Följer med Anders till våra små "lånebarns" föräldrar, han ska hjälpa dom lite.
Dom hade inte hunnit hem när vi kom halvelva
Vi åker till plantshopen för lite ögongodis och en god fika
Vi åker dit
Anders och T kör igång
J och jag sitter och pratar och myser
J hämtar barnen
Vi äter pizza med dom
Hemma vidd 19 tiden
Jag är halvdöd

Tosdag:
Jag vaknar vid 8
Tar mej knappt ur sängen p.g.a. värk och huvudet snurrar
Kommer så sakteliga igång
Går ut med Yelly
Äter frukost

Det här ska inte en normal människa gå i däck för, men det är precis vad jag gör, fastän det är roliga saker jag gjort, det är människor jag trivs med, jag hade en vilodag emellan, lika förbannat så känner jag mej som om jag festat i tre dagar, och sen blivit överkörd av tåget "morrrr"

Jag är ensam hemma nu, så jag ska plocka fram scrapgrejer och sätta mej med det ett tag, och njuta av lite musik och ensamheten, sen kryper jag under täcket igen, senare idag, skulle helst villja göra det nu, men väljer att scrappa först, för jag vet, att när jag kommer igång med det, så är det roligt.

Ps. Jag är inte  ledsen eller så just nu, bara så förbannat less på denna förlamande trötthet, som gör att jag hela tiden måste se till att planera, så jag inte har nåt på gång, dagarna efter varandra, eller för många grejer under en kort tidsperiod.

Gäääääääsp!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Ja det är inte kul när man inte har orken för det man VILL göra. Och det är så svårt att acceptera det!! Men var rädd om dej, vi vill läsa måååååånga
inlägg ännu.
KRAM på dej.

2008-01-10 @ 22:28:37
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Luna

Jag förstår din frustration, men i bland är det tyvärr bara att vänta. Energin kommer tillbaka. Vila medan kroppen behöver det, och passa på att fyll kroppen med
vitaminer under tiden. Hoppas du känner dig fit for fight snart igen. kram på dig!

2008-01-11 @ 22:12:58
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0