Måndag

Solen lyser, det är riktigt härligt väder, iallafall vad det ser ut innefrån, förra veckan var det grått, regnigt och blåsigt, av och till, så det passade ju rätt bra att sitta inne och scrappa så mycket som jag gjorde.
Du milde Petter vad inspirationen flödade, och det är ju inte så konstigt, med alla roliga utmaningar som fanns utlagda under CCn, och än mer taggad blev jag, av alla otroligt fina saker som alla gjorde, lades i i respektive länkar, jag kommer att ha och göra länge, bara med att lifta alla läckra LOs och kort.

Nu ska jag ta en promenad och njuta av det vackra vädret, sen ska jag ta och städa undan alla tomtar som fortfarande står kvar "skäms", fast tjugondag-knut var för drygt en vecka sedan.
Sen har jag lovat familjen, att se till att göra iordning för att sitta uppe i gästrummet och scrappa, framför allt Tord är rätt less över att samsas med mina prylar på köksbordet, när vi ska äta nåt, så det är t.o.m. så att han godkänner att jag får sitta uppe, uttröttningsmetoden funkar =)  
 Han tycker nämligen  att övervåningen är hans, eftersom vi så sällan är där, så när vi går upp, hojtar han "vad gör ni här"...och jag svarar "vi bor här".....och dessutom betalar för hela huset, även övervåningen, allt detta sker under råa men hjärtliga tongångar.

För er som inte är scrappare, och som snart kräks på allt som handlar om det inne i min blogg, hav förtröstan, jag ska ta och dela upp det, i två bloggar, så det blir en speciell scrappblogg..."promise"

Ha en bra vecka

image212

Kommentarer
Postat av: evans

Vad söt hon är, Yelly! Smillas päls tovar sig otroligt lätt nu. Jag vet inte varför den är så just nu, men det kan bero på all tösnö som fastnar på henne. Idag är det dock riktigt kallt här, så ingen tö idag. Ha en bra dag!

2008-01-21 @ 12:37:02
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Ahhhh du blev inspirerad att göra som jag. trevligt... Vilket sött foto!

Ja det är bra tjöta på så kanske du kan få ett eget hörn någonstans...*blink*

Kramizar

2008-01-21 @ 16:53:35
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0