Mitt i veckan

Idag har det varit lite bättre, jag har iallafall lyckats hålla mej vaken, och uträttat en del också.

# Hunden har blivit badad och luktar gott.

#Jag har tvättat två maskiner (attans, jag har den sista kvar att hänga)

#Jag har varit till tandläkaren, och det gick kanonbra, jag var faktiskt inte ens nervös innan, det har aldrig hänt förr.

#Jag köpte 6 glas till på extrapris, efter att jag fick bassning när jag kom hem i måndags, att jag inte hade köpt  fler, nu när det var 20 kr rabatt/glas.
  Jag har tittat  på dom  länge, och tänkt att jag skulle köpa några i taget, nu blev det ett helt dussin samma månad, till samma pris som jag hade fått 8 för, till ordinarie pris
Fynd...och vi får slänga våra udda, slitna och tråkiga vardagsglas.

#Jag fick mina nya hÄnglarstämplars månadskit, med alla hjärtans-stämplar, sååå fina, dom har jag monterat, men inte gjort något av än, det blir i morgon.

#Skrivit ut 3 foton som jag ska scrappa efter en utmaning på scraputmaningen, om glädje, det blir om mina små
  "lånebarn" bl.a. Dom är verkligen till  stor glädje för oss.

#Jag har lagt ut några nya auktioner på Tradera

#Jag har, äntligen, beställt tid för att prova ut nya glasögon, dom jag har är från Hedenhös, så det är tvunget nu.

#Jag har gjort en beställning till Amway, som skulle ha varit gjord för två veckor sedan.


Jisses vad mycket det blir, när jag  listar upp det

Imorgon är det Röda Korsdag, med handarbete och prat med tanterna, mellan 13-16.

God natt


image222


Kommentarer
Postat av: lisbet

Schhh?har smitit från jobbet en stund. Håller på att sätta ihop en föreläsning men blev totalt jättemegaless. Så nu har jag fixat mig en stor kopp kaffe ? smygit in på allt om scrap och tar mig en blogrunda. Jag har bestämt ett visst klockslag då jag måste fortsätta. Annars så fortsätter jag nog till ikväll. Har verkligen tittat och drägglat i din blog nu. Snyggt?så snyggt.. Ha en skön dag.

2008-01-31 @ 09:59:34
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Luna

Ojsan, det var inte dåligt vad du har legat i. Kramar från stormar och snöyra.

2008-01-31 @ 23:08:19
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Lilo

Men wow!! Vilken lista på grejor du uträttat! Verkligen flitig har du varit! =)

2008-02-01 @ 10:21:51
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0