Är jag en svensson????

Jag hittade ett kul test här hos Milo, det ska bli intressant att se var jag hamnar...jag befarar det värsta!!!

Är jag en Svensson?

Ditt efternamn slutar på -son:  Nej, jag heter ju Blom Runnman
Du känner någon som har samma förnamn som du:  Ingrid... MÅNGA
Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du:  Nej
I din familj är ni 2 barn:  Nej 3
Du bor i villa:  Radhus
Du bor i en tätort:  Njä, knappast, småstad
Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla:  Dom skulle ha varit 89
Du har egen mobiltelefon:  Yes
Dina föräldrar har gift sig:  Ja, det var dom, fast dom bodde var för sej
Din mamma är yngre än din pappa:  Ja, fyra månader
Din pappa heter Lars:  Folke
Din mamma heter Anna:  Märta
Din familj har en Volvo:  Renault Kangoo
Din familj har en silvergrå eller röd bil:  Blågrön
Du har tillgång till Internet hemma:  Yes
Du har ett eget rum:  Räknas scraprum???
Du har varit utomlands minst 2 gånger:  Ja
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna:  Nej
Du har varit i Grekland:  Nej, men skulle gärna vilja
Du har varit på Öland minst 2 gånger:  Nej
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger:  Nej
Din familj har en husvagn:  Nej
Ingen av dina föräldrar röker:  Nej
Din pappa är lite lätt överviktig:  Nä, han var smal och seg som en stövare
Du idrottar flera dagar i veckan:  Hmmmm....
Du har husdjur:  Hund och hamster
Du får månadspeng:  Jag har sjukersättning
De flesta i din familj är blåögda:  3 av 5
Du äter på Mc Donalds:  Mmmm.......ibland
Du följer Melodifestivalen:  Japp

Multiplicera antalet ja med 3 för att få fram hur många % Svensson du är.

10 X 3 = 30 %

Hmmm, det blev inte så mycket som jag befarade, bra...eftersom jag inte riktigt räknar mej som en som är stöpt i samma form som alla andra


Kommentarer
Postat av: Milo

Hihi... skoj att läsa dina svar oxå och se hur mycket Svensson du är! ;) Lite kul med såna test! =)
Kramar om i natten... skulle bara kolla mail å gästbok en sista gång innan sängen... men NU ska jag sova... dagsjukvården imorn.
Varm kram igen! =) Milo

2008-03-18 @ 00:38:40
URL: http://mlilja.net
Postat av: Luna

Jag älskar listor o sånt så jag kopierade och fyllde genast i på min blogg :-)

2008-03-19 @ 07:51:46
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0