Härligt med söndagkväll (risk att bli idiotförklarad)

Ja hur ofta i mitt liv har jag eller någon annan hyllat en söndagkväll!!! Det tillhör väl inte vanligheterna, men å andra sidan så är det inte heller en vanlig söndagkväll, det här.
Sista tiden har vi slitit som djur, för att få vårt hem i presentabelt skick, inför visning av det, i förhoppning om att någon ska tycka om och vilja köpa det, och jag kan glatt och villigt erkänna, att det har varit helvetiskt, vissa dagar, där jag har gråtit av trötthet, både mental och fysisk, men,  med hjälp från vänner med lite diverse saker, så är vi nu vid ett av målen med vårt jobb, första visningen är gjord, och grovgörat är ju gjort, för att kunna genomföra den andra.

 Det blev visserligen lite stressigt när tiden närmade sej, men jag har mått över förväntan, och kände att vi hade koll på läget, och kände mej trygg och förväntansfull inför vad som väntade.
Det har varit enormt mycket jobb inför det här, men jag känner mej så otroligt nöjd med vad vi åstadkommit.

Vi hölls hos några nära vänner, som också är grannar till oss, under tiden som visningen var, vi beställde pizza så vi åt lunch tillsammans med dom, sen var vi upp och pratade med mäklaren om hur det hade gått, efteråt så var vi till grannarna igen, och fikade och pratade igenom det hela.
Efteråt var det sååå skönt att komma hem, och bara slappna av, så nu har jag legat på sängen och jäst ett antal timmar nu, läst ut en bok, mumsat i mej en chokladkaka, sweizernöt "mums" och bara mått gott.  

Det var tre som var riktigt intresserade, och två av dom kommer igen på nästa visning, på tisdag, sen får vi se vad som händer, men jag känner på mej att det här kommer att gå riktigt bra, den mäklare vi har utstrålar sån trygghet och förtroende, och det har hjälpt mej enorm, i det kaos som ändå varit sista tiden.
 
Så efter att ha läst det här, lär ni väl förstå, varför jag hyllar en söndagkväll.

Godnatt
.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Det låter ju kanon, hoppas ni får det sålt på en gång. Ska bli spännande att höra på lördan, för då ses vi väl..... KRAM

2008-11-24 @ 10:15:34
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Gulli gullan koko

Oj vad ni står i :o)

Vilka snygga scrappbilder du har gjort, önskar att jag får tid någon gång jag också... suck...



Känns som om det skulle ordna sej med huset också..

Lycka till med ert "nya" liv.

Kraaaaam

2008-11-24 @ 20:06:29
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Härhemm älska vi söndgar. Det har liksom blivit min och Håkan STORA mysardag.



Lycka till med nästa visning, jag hållar alla min atummar och tår:-)

Kramis

2008-11-25 @ 00:48:32
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Hej hopp! Jag hoppas att det går bra med eran husförsäljning! Kul att du lottar på dom urtjusiga biljetterna! =) Det måste vara ett tecken, he he! ;) Jasså du är jämte du, varifrån?



Ha det gott, kram!

2008-11-28 @ 05:20:20
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0