Vad vore vi utan vänner

Gårdagen gick i städningens tecken, ordentligt, min kära vän Jenny kom hit, och hjälpte mej städa hela huset, i stort sett, jag har klädkammare, tvättstuga och duschrummet kvar att ta under veckan, men i övrigt är det bara ytstädning som behövs, innan visningarna på söndag och tisdag, skönt.
Under tiden så var Anders hemma hos dom, och då hade det städats där också, Tony och Anders hade, med dom två äldsta grabbarnas hjälp, plockat ihop leksaker och sorterat hej vilt, så när vi kom dit, så blev Jenny jätteglad, för det var så tomt på golvena, så då blev det fortsatt dammsugning där.

Vi fick meddelande från vår mäklare, att det har varit 276 besök på vår husannons under helgen, sen vet jag ju att många har varit in och tittat, för att vilja se hur vi bor också, alla är ju inte spekulanter, men om 5 procent är det, så är det ju väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Håller tummarna att det kommer riktigt många på eran visning.



Tack för dina ord i bloggen min, ja du har ju träffat mina Vildar och det är ju sällan en lugn stund:-)

Hoppas på att bli barnfri till helgen då vi ska ha Dalapyssling igen. 21 glada scrappare i bystugan:-) Men jag har lite trådar att lösa med barnvakteriet ännu, hmm kan inte förstå att ingen vill ha dem alla tre he,he

Kram på dig vännen Min

2008-11-17 @ 23:15:18
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Nej vi har väl inget otalt med varandra mer än att du tog i och röt åt mig :o))

Kanske jag hade reagerat annorlunda om någon annan skrivit. Men tyvärr så har jag tappat tron på denna människan.

Du vet bara det som synts på forumet, inte det som sagts bakom kulisserna.

Hoppas att det går bra med nya huset och flytten!



Henrietta

2008-11-18 @ 18:22:33
Postat av: Lisbet

Hej hallo!



Tisdag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.



DU har städat och stått i. Jag hoppas att det går smidigt att sälja ert radhus.







Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.

Du hittar den på;

www.articsisters.blogspot.com



Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.



Lisbet

2008-11-18 @ 19:14:20
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: Helena

Det är härligt med sådana vänner.=)

Jag köper alltid Ikeas värmeljus och har aldrig haft något problem med dem.

Men tack för varningen.....jag ska vara lite mer uppmärksam.

Har ni hittat nått nytt hus?

Ha en skön dag vännen!

Kram

2008-11-20 @ 08:51:40
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0