Det ska fan vara sjuk!!!!

Nu har jag helt självsvåldigt, utan att fråga blogginnehavaren, (hon vet det nu, och har inte protesterat) länkar jag till hennes inlägg om hur det kan bli, när man har en kronisk sjukdom och dessutom blir arbetslös!!!!
Man ska vara frisk för att orka vara sjuk, det är då fan ett utryck som går upp för mej mer och mer.
Förbannade politiker som ligger bakom denna misshandel av människor, och dessutom sitter och lyfter jäkligt feta löner till råga på allt, och blir dom sjuka så kan dom köpa sej till nån djävla gräddfil så dom behöver aldrig känna på det vi vanliga gräsrötter får göra.

Gå in HÄR och läs, och lämna en komentar som stöd och tröst, hälsa från mej!!!

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Visst är det sjukt!



Man blir både arg och ledsen.

Jag har själv fibro och jag har också blivit drabbad av de nya reglerna och som du skriver så måste man nästan vara frisk för att orka vara sjuk och förstå allt det nya.

2009-12-22 @ 11:32:07
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0