12 foton den 12 februari

Nr 1:Vaknade av att klockan ringde klockan åtta...



Nr 2:En kopp kaffe plus


Nr 3:Nynäsposten och sen kröp jag ner i sängen och intog frukost 
       medans jag läste tidningen

Nr 4:Efter en natt med mycket värk och dåligt sovet, så var jag 
       urtrött när jag skulle gå till bussen.


Nr 5:Buss 783 förflyttade mej till Nynäshamn


Nr 6:För att jag arbetstränar på blomsterhandeln

nr 7:Två dagar kvar till alla hjärtans dag, och butiken svämmar över av röda rosor


Nr 8:Efter en urjobbig och utröttande dag så var rolig post
       välkommen, årets första beställning av fröer.



Nr 9:Att äntligen få kliva ur skorna när jag kom hem, var välkommet, var sååå trött och hade jätteont i fötterna

Nr 10: Sov en stund

Nr 11: Middagen var bakad potatis och räkröra, jättegott

Nr 12: En stickning i nypan och att glo på Let´s dance fick avsluta denna dag


Sammanfattningsvis var det en skitdag, den började som sagt inte någe bra, eftersom natten innan var jobbig, jag var ur gängorna när jag kom till jobbet, och då blev det som det blev, jag kunde inte hantera stressen inom mej, så jag slet väldigt ont, och var totalt utpumpad när jag var färdig för dan.
Som tur var så hämtade Anders mej.
Planeringen var att jag och T skulle iväg på Arvingarna på kvällen, som jag hade sett fram emot det, det var mååånga år sedan sist, men det sket sej, han fick förhinder och jag ville inte gå själv, för Arvingarna är hans och min grej, det hade inte varit detsamma utan min danskompis.
Nu var det kanske tur eftersom jag var så slut, men jag var ändå besviken och sur.."blääääh"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0