Lillblommans har gått över 50 000 besökare

Det firar hon med en bloggcandy, med en massa roliga fina godsaker för oss som är scrappare.
Gå in HÄR  och ta chansen du också.



50.000 besökare måste ju firas!!!

Förra lördagen när jag satt och scrappade i Södertälje klev min räknare över 50.000 besökare!!!! Helt fantastiskt! Jag känner mig både oerhört glad, stolt och lite överraskad att så många vill hälsa på i min blogg! Såklart vill jag ju dela med mig av min glädje och bjuder på ett litet blogg candy!

För att få en lott vill jag att du lägger min bild på godiset i din blogg och länkar till detta inlägget! Lämna också en kommentar här så jag vet vem du är och kan få en lott! Jag drar en vinnare på alla hjärtans dag den 14/2 klockan 18:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0