Loppisfynd

Vi var på loppis i lördags, jag ville titta efter nån liten lampa, att sätta i köksfönstret, och en till sovrummet, och ibland ska man ha tur!!
Den med guldiga foten hamnar i sovrummet, än så länge med den skärm som är på, men den ska göras om, och en lampfot i nåtmarmoraktigt som ska få sin plats i köket, sen jag klätt om skärmen som jag också hittade där.
Brickan ska jag spraya med guldfärg, och sätta bakom en väggljusstake, som jag inte får elda i, efter att Anders såatt ljusen hade sotat på väggen bakom!!
Tur att jag inte satte den där det var ommålat/tapetserat, utan i sovrummet, där vi inte gjort nåt än...

Nytt foto kommer sen det är tillfixat.

Pris för allt: 160 kr


Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilka härliga fynd!! Det är väl kul att gå på loppis. Men man borde lämna lika mycket som man köper. För det fyller ju bara på.

2010-03-09 @ 21:14:17
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Lilo

Nej, nej, nej! Spraya inte brickan, spraya inte brickan! ;) Hörru... nu är Mango helt upprörd här! Du skrev att det var han på bilden och jag läste högt för honom. Det är ju Molly! Och nu säger han "Jag är inte såååå tjock som Molly!" och Molly skriker upprört här... Vad har du ställt till????

2010-03-10 @ 10:53:05
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0