Meriter som jag kan använda i jobbet =)

Inte trodde jag, att jag skulle få användning av mina kunskaper i scrapbooking, nu när jag jobbar i en garnbutik, men det visar sej funka aldeles utmärkt =)
Det här är mina första, och det ska bli en par skyltar till, en ganska stor, dom hoppas jag på att kunna göra nästa vecka.
Virkad kant runt en pappskiva med stansade hål, och stansade bokstäver.


Här har jag använt en kantstans, till den inre lila spetsen, och stämplat med lila distresser på rosa cardstock till yttre delen av paspartoun.


Så här tjusigt ser det ut, uppsatt på en stolpe, direkt när kunderna kommer in.
Går inta att missa, så att säga =)


Här har samma kantstans kommit till användning, där jag gjort prisskyltningen till några av dom fina lyxiga garnerna, som vi fick in i förra veckan.


Här är det virkade Påskliljor, som jag förstärkt stjälkarna med tråd, och stuckit ner i oasis, som sen är täckt med sjösten. Den krukan står i vårt vårskyltade fönster...


som syns, om än dåligt, här under.
Med hjälp av Mias svärmor, så har jag virkat blomslingor som den fräna cykeln är dekorerad med.
Dockan som sitter på är från Rubens barn, som finns att beställa i butiken.
Dom dockorna kan vara en bra doppresent, det finns många olika att välja mellan, så det går att få med hår, ögon och hudfärg som liknar barnet.


Hemsidan till Mias garn och färgstudio ligger nere för tillfället, så det är ingen ide jag länkar dit.
Återkommer när det blivit ordning på torpet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0