Besök på Arbetsförmedlingen

Jaha ja, så är jag inskriven i den omtalade fas 3 hos arbetsförmedlingen, men jag väljer att hoppas på att barnsjukdomarna är avklarade,så att jag slipper bli den som får måla om sprillans nya Ikea-möbler, för att ha nåt att göra!
Går det efter ritningarna, så kan det bli praktik på Bryggan i Nynäshamn, loppis/cafe som drivs av kyrkan, om jag inte är fel underrättad.
Det kan bli helt okej, kassavana har jag, socialt kompetent är jag, det är rörligt, det ligger inte så långt bort m.m.
Känns bara positivt!
Förutsättningen är ju att det inte är lång kö dit förstås, men det får jag veta när jag blir kontaktad av den som har hand om det.
 
Fortsättning följer  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0