Nattarbete

JAg kunde inte somna igår kväll, så jag satte mej och gjorde färdig en par ¨påbörjade kort.
Efter att ha varit uten scrappsaker i två veckor, så är det superkul att pyssla igen, lär nog bli en hel del sånt framöver.
Jag lämnade en låda med kort hos Sonja Löwenberg uppe i Myrviken,(hon har en liten hobbybutik i sin hall, med stickat bl.a.)så det blir korttillverkning som fokus ligger på nu, när det gäller scrappingen, sen är det stickning framför TVn.
tur att jag inte behöver vara sysslolös =)
 
Solen skiner idag, så det blir en vända till kolonin för att göra undan lite där, har knappt varit där nåt i sommar, det blir mest att åka dit, och fixa undan det som har vuxit, i ogräsväg, klippa gräs och sånt där löpande.
vi har gjort en del på tomten hemma i år, så då har inte tiden räckt till.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0